Leia

Idag lämnade Leia oss för att gå över regnbågsbron till hundhimlen. Där får hon träffa sin syster Maja och sin mamma Fideli.

Leia har varit krasslig några dagar och inte velat äta. Igår var hon ändå med på promenad. I natt blev hon fort sämre och orkade inte mer. Hon somnade in hemma i sin bur på morgonen. Jag och Hasse fick ta adjö och det kändes bra.