Sjötorp 6 juni

Vi firar nationaldagen med ett besök i Sjötorp. Husse fick en guidning på fartyget Oscar II. Han är förtjust i träbåtar. Det var mycket folk i rörelse och husbilar och motorcyklar. Vi njöt av en fika också.

Förändring

Nu har vi flyttat till Otterbäcken. Här kommer vi att njuta av livet. Vi har ett fint hus med lagom stor gräsmatta. Skogen finns nära och även Vänern med fina stränder. Ett nytt kapitel i matte och husses liv börjar. De som alltid varit Göteborgare. Nu bor vi mitt emellan Göteborg och Stockholm och har nära till flera olika spännande platser som vi ska undersöka kommande år.

Trött

Att flytta gör mig så trött. Nu är vi inne i slutfasen av vår flytt från Göteborg till Otterbäcken. Det har blivit många resor mellan ställena och nu är det bara städ kvar. Men det tar jag imorgon