1:a maj

Maj börjar med en underbar dag, nästan som sommar. Vi tog en promenad till Barfoten badplats. Där skulle vi fika hade matte lovat. När vi kom fram upptäckte hon att vårt godis låg kvar hemma. Jag, Hasse och Leia blev lite sura så matte och husse fick dela med sig av sina ostmackor till oss. Det blev ok.